دستگاه خشک کن ذرت

سیلو 400 تنی خوراک دام صنیع قوچان

دستگاه خشک کن صنعتی ماشینی است که به وسیله آن می توان مواد غذایی، میوه و سبزی، غلات مانند ذرت و گندم و پسته را خشک کرد. خشک کن ذرت یکی از انواع دستگاههای خشک کن می باشد. 

دستگاه خشک کن غلات

مناسب ترین راه جهت خشک کردن غلات طوری که رطوبت آن ها کاملا گرفته شود و ماندگاری بیشتری داشته باشد استفاده از خشک کن صنعتی غلات  می باشد. میزان رطوبت غلات را بعد از عمل برداشت می توان با استفاده از این دستگاه از بین برد.

از خشک کن غلات می توان برای خشک کردن انواع غلات مانند گندم ، برنج، ذرت خوشه ای ، آفتابگردان و غیره استفاده نمود. عمل خشک کردن در خشک کن غلات به صورت جریان گردشی بوده و همچنین می توان حرارت دستگاه را با توجه به نوع محصول  تنظیم کرد.

نصب سیلو هزار تنی و سه واحد خشک کن3

از آنجایی که دانه های ذرت مرطوب را به علت داشتن رطوبت نمی توان انبار کرد زیرا در مدت کمی فاسد و غیر قابل استفاده می شوند باید آن ها را خشک کرد. عمل خشک کردن  توسط خـشک کن ذرت انجام می شود.

در گذشته ذرت و در کل غلات به روش سنتی خشک می شدند که مشکلات زیادی مانند هزینه و زمان بسیار را با خود به همراه داشت. اما امروزه با استفاده از خشک کن این عمل با سرعت و کیفیت بهتری انجام می شود.

ابعاد دستگاه :

دستگاه خشـک کن ذرت در ابعاد و ظرفیت های متفاوتی تولید می شود و به شکلی طراحی شده  که می توان انواع ذرت را با کیفیت بالا خشک و روانه بازار نمود. این دستگاه از سیستم حرارت دهی که قابل تنظیم می باشد برخوردار است و دارای سرعت و حرارت های متفاوتی است.

خشک کن پسته

پسته از نوع مواد خوراکی هست که برای خشـک کردن آن ها از دستگاه های خاص و با کیفیت صنعتی مانند خشک کن پسته استفاده می شود.

شرکت عمران صنعت فنون البرز علاوه بر در طراحی و ساخت دستگاههای صنعتی خشک کن ذرت ، در زمینه تولید خشک کن پسته نیز فعالیت می کند.

مزایای استفاده از خشک کن ذرت :

۱.رطوبت ذرت به وسیله دستگاه از بین می رود و این امر باعث جلوگیری از فاسد شدن ذرت می شود.

۲.ذرت را می توان با بهترین کیفیت و بدون اینکه به محصول آسیبی وارد شود در کمترین زمان خشک کرد.

۳.وجود خشک کن صنعتی مانند خشک کن ذرت باعث ایاد اشتغال در کشور شده است.

۴.دستگاههای صنعتی خشک کن ذرت از قیمت مناسبی برخوردار هستند.

نصب سیلو هزار تنی و سه واحد خشک کن4

فعالیت شرکت عمران صنعت فنون البرز در زمینه طراحی و ساخت انواع سیلو های فلزی و بتنی ، تولید دستگاههای صنعتی خشک کن ذرت ، دستگاه های صنعتی خشک کن پسته و گندم و ساخت دیگر ماشین آلات صنعتی می باشد.

جهت دیدن محصولات بیشتر عمران صنعت فنون البرز میتوانید از نمونه کارهای شرکت دیدن کنید. 

جهت سفارش محصول و کسب اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرید.

۳ دیدگاه

  1. سلام
    حداکثر ظرفیت یک برج خشک کن ذرت چند تن در ساعت هست؟
    شما پروژه در خارج از کشور هم انجام میدین؟

  2. سلام خدمت همه دوستان
    بنده دستگاه ذرت خشک کنی دارم و چون کشت ذرت ندارم قصد فروش آن را دارم ۰۹۹۱۱۷۴۴۰۷۹

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

Post comment